Norsk Flyprisindeks

Norsk Flyprisindeks kommer ut hver måned og viser utviklingen i flyprisene til ti utvalgte europeiske og oversjøiske destinasjoner.

Norsk Flyprisindeks publiseres av reisesøkemotoren travelmarket.no.

I grafen nedenfor kan du søke på bestemte ruter og se prisutviklingen:
Fra

Til
New York

Periode fra
Uke 18 2016

Periode til
Uke 14 2017
Indeks 100 er flypriser med avreise i uke 38/2009. Alle prisene ble søkt fire uker før avreise og var tilgjengelige på søketidspunktet.

Flybilletter til Europa har minimum 2 netters opphold og maksimum 7 dagers varighet. Flybilletter til oversjøiske destinasjoner har minimum 2 netters opphold og maksimum 14 dagers varighet. Maks transfertid i lufthavnene er 8 timer.

Alle priser gjelder tur-retur-billetter på økonomiklasse og nevnte avreiselufthavn. Prisene er inklusive skatter og avgifter, men eksklusive eventuelle spesielle tillegg for ekstra bagasje, prioritetsinnsjekking, betalingskortgebyr osv.

Priser med lavprisflyselskapene AirBaltic, Air Berlin, easyJet, Germanwings, Iceland Express, Norwegian, NIKI, Ryanair, Transavia og Wizz Air er eksklusive diverse tillegg for eventuel bagasje, administration, betalingskortgebyr etc. Vi henviser til GebyrGuiden for oppdaterte gebyrer fra disse flyselskapene.

Travelmarket.no gjør oppmerksom på at de nevnte flyprisene er uttrykk for billigste ledige plasser på søketidspunktet. Det kan derfor være tilfeller hvor det før dette tidspunktet har blitt kjøpt en billigere billett.

GebyrGuiden, oversikt over lavprisflyselskapenes gebyrer.

Ønsker du å motta Norsk Flyprisindeks via mail ved utsendelse, kontakt Ole Stouby ols@travelmarket.com

Få pressemeldinger fra oss på e-post
Reisesøkemotoren Travelmarket.no søker på mer enn 1000 nettsider for å finne de beste og billigste reisene for deg.